_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

7 nejčastějších chyb při stravování se! Děláš je taky?!

18. dubna 2018 v 7:00 | Grafomanka |  Krasna.cz
Říkáš si, proč nehubneš, i když tvé stravování nějak jinak špatné? Třeba děláš jednu z uvedených chyb. Do článku jsem sepsala ty nejčastější, které často vídám u lidí okolo sebe.

Jez správně a tvé tělo se ti odvděčí. Mysli na to, co do něj dáváš! Zdraví máme přeci jen jedno. Ovšem všeho s mírou! Přehnaná kontrola pro tvou psychiku také nebude dobrá. Najdi si zlatou střední cestu a dodržuj zdravý životní styl. Ačkoliv občas zhřešíš, netrestej se, jsi pouze člověk!

Snídaně je základ dne!
Určitě si to slyšela již mnohokrát, ale je to svatá pravda. Ráno nastartuješ svůj metabolismus a získáš potřebnou energii pro perný den. Ale pozor! To neznamená, že vzít si čokoládovou tyčinku je dobrá volba. Snídaně může obsahovat sacharidy, ale měla by být především vydatná. Co takhle vajíčka? Banánové lívance nebo ovesná kaše s ovocem a oříšky?

Pravidelnost stravy je důležitá!
Člověk by měl jíst zhruba 6 krát za den v odstupech cca 3 hodin. Pokud celý den nejíš, protože "nemáš čas" a večer splácáš vše, co uvidíš, rozhodně to není pro tvé tělo zdravé! Vždycky si vezmi s sebou do školy nebo do práce svačinku a dopřej si pár minut na jídlo.

Nezapomínej na pitný režim!
Dostatek tekutin je rozhodně potřeba. Člověk by měl vypít zhruba 1,5 l za den. Samozřejmě je však řeč o čisté vodě (s citronem, mátou, hořčíkem). Sladké limonády nejen kazí zuby, ale mohou být také důvodem, proč se ti nedaří zhubnout. Je to zbytečný cukr navíc, bez kterého se obejdeš.

Moc bílého pečiva je možná překážka při hubnutí!
Některým lidem stačí pouze vynechat bílé pečivo a kila jdou sama dolů. Je to jedna z diet, které se dají dodržovat dlouhodobě. Nahraď bílé pečivo celozrnným hnědým pečivem, ovšem pozor na zabarvené bílé pečivo, které se tváří jako hnědé!

Nedostatek vláknina je častá chyba!
Tvá strava by měla být vyvážená. Měla by od každého obsahovat potřebné množství. Často opomíjená bývá vláknina. Přitom vláknina je více než žádoucí pro naše stravování a vyprazdňování! Nezapomínej na ni a rozhodně ji zařaď do svého jídelníčku.

Light, Fitness produkty a jiné nesmysly.
Je na tom napsané "light"? Tak to je to určitě dobré. A nápis "fitness"? Tak to se mi hodí do mého hubnoucího plánu. Stačí si přečíst složení a zjistíš, že s těmito výrobky to vůbec není žádná hitparáda. Nebuď jedna z těch, které prodejcům naletí!

Nízkotučné, nízkotučné a nízkotučné…
Řekl ti někdy někdo, že je lepší se pořádně najíst kvalitního produktu, než toho nízkotučného?
A poslední rada na závěr? Čti etikety! Ačkoliv z počátku jim možná nebudeš 100 % rozumět, časem se začneš orientovat a budeš přesně vědět, co svému tělu dopřáváš.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama